powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Μπερνς: «Μπορώ να συνεχίσω στην Ευρώπη»


Την απόφαση του να μείνει στο ρόστερ της ΑΕΚ αποκάλυψε ο Αυστραλός σε συνέντευξη του που παραχώρησε σε site της πατρίδας του.

Μιλώντας στο theworldgame.sbs.com.au ο μεσοεπιθετικός της ΑΕΚ τόνισε πως είχε προτάσεις να επιστρέψει στην πατρίδα του όμως αποφάσισε να διεκδικήσει βασική θέση στην ενδεκάδα της ΑΕΚ
«Είχα κάποιες προτάσεις για να επιστρέψω στην Αυστραλία, αλλά νιώθω ότι έχω κάνει σκληρή δουλειά εδώ και ότι μπορώ να συνεχίσω στην Ευρώπη. Πέρυσι έδειξα ότι μπορώ να κρατηθώ στην ομάδα. Ο προπονητής ξέρει τι πρέπει να κάνω. Έχουμε μία καλή ομάδα και ποτέ δεν είναι εύκολο να κερδίσει μία θέση στην ενδεκάδα. Ο προπονητής μου είπε ότι του αρέσω ως παίκτης, αλλά το γεγονός ότι έχουν γίνει κάποιες μεταγραφές μου εξήγησε ότι έχουν προτεραιότητα», είπε ο Μπερνς και συνέχισε: «Βασικά ήταν στο χέρι μου η απόφαση αν θα έμενα ή θα έφευγα. Μου είπε ότι έχω τη στήριξή του και έτσι αποφάσισα να μείνω. Έχουμε μπροστά μίας μεγάλη σεζόν και θα δούμε τι θα γίνει».
Σχετικά με τα οικονομικά της ομάδος ο Αυστραλός δήλωσε: «Εμείς, ως παίκτες κάνουμε υπομονή με τις πληρωμές. Καταλαβαίνουν ότι δεν είναι εύκολο για κανέναν αυτή τη στιγμή εδώ. Είναι μία τεράστια κρίση, αλλά το ποδόσφαιρο θα είναι πάντα εκεί να συνεχίζει... Τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει στην πραγματικότητα πάρα πολύ, εκτός από το γεγονός ότι στην ΑΕΚ είναι πλέον πολύ προσεκτικοί για τις μεταγραφές. Η ΑΕΚ είναι ένας μεγάλος σύλλογος και διαθέτει ορισμένες απαιτήσεις που πρέπει να πληρούμε εμείς οι παίκτες. Ξέρουμε ότι ο σύλλογος καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη φροντίδα μας. Είμαστε αρκετά χαλαροί γι' αυτό».


Πηγή:http://www.aek1924.gr