powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

"Δεν έχω σχέση με τα σενάρια"

Δηλώσεις έκανε ο Γιάννης Βούρος για τα σενάρια ότι είναι αυτός ο πολιτικός που έβγαλε την πληροφορία αυτήν με τον ισχυρό επενδυτή που θα μπεί στην ΑΕΚ διέψευσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.


Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιάννη Βούρου:

«Τις τελευταίες ώρες και μετά από σχετικό δημοσίευμα που θέλει πολιτικό πρόσωπο να έχει ενημερωθεί για ιδιοκτησιακές αλλαγές στην ΠΑΕ ΑΕΚ, το όνομά μου ενεπλάκη σε διάφορα σενάρια. Θα ήθελα λοιπόν να ξεκαθαρίσω ότι ουδεμία σχέση έχω με το συγκεκριμένο θέμα και δεν γνωρίζω περί τίνος πρόκειται. Δεν μίλησα ποτέ μου με τον κ. Μελισσανίδη, ούτε με τον κ. Μπάγεβιτς για κανέναν λόγο. Συνεχίζω να ασχολούμαι με το θέμα του γηπέδου και θα το κάνω μέχρι την ολοκλήρωσή του, συνεχίζοντας την προσπάθεια στον βαθμό που μου αναλογεί και παρακολουθώ τις εξελίξεις της αγαπημένης μου ομάδας, ως απλός φίλαθλος».


Πηγή:http://www.aekfans21.gr