powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Το αντίο του Αλεξόπουλου


Στα 34 του χρόνια ο Γιώργος Αλεξόπουλος έπειτα από 17 ολόκληρα χρόνια καριέρας σε επαγγελματικό επίπεδο αποχαιρετάει τον φίλαθλο κόσμο με μία γραπτή του δήλωση και υπογραμμίζει ότι θα συνεχίσει να προσφέρει στο χώρο του ποδοσφαίρου.


Η πιο δύσκολη απόφαση για έναν ποδοσφαιριστή είναι όταν πρέπει να πει το τελευταίο «αντίο» από τους αγωνιστικούς χώρους και την ενεργό δράση. Κάτι που ισχύει (και) για τον Γιώργο Αλεξόπουλο ο οποίος έπειτα από 17 ολόκληρα χρόνια προσφοράς και σημαντικής καριέρας στο ελληνικό ποδόσφαιρο αποφάσισε να... κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια.

Ο «Αλεξό» ο οποίος αγαπήθηκε από τη συντριπτική πλειοψηφία της ποδοσφαιρόφιλης Ελλάδας κυρίως γιατί έδινε τον καλύτερό του εαυτό και το 100% των δυνατοτήτων του σε όποια ομάδα κι αν αγωνίστηκε, θέλησε να αποχαιρετίσει τον κόσμο με την παρακάτω γραπτή του δήλωση:
«Επειτα από μια μακρόχρονη πορεία στο ποδόσφαιρο, σχεδόν δεκαεφτά χρόνια επαγγελματικής παρουσίας στους αγωνιστικούς χώρους, νιώθω ότι ήρθε η ώρα να αποχωρήσω από την ενεργό δράση. Είχα την τιμή να φορέσω τη φανέλα μεγάλων ομάδων και πάντα στόχος μου ήταν, όταν έμπαινα στο γήπεδο, να δίνω το 100% των ψυχικών και σωματικών μου δυνάμεων. Καθώς αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ σε αυτό που εγώ θεωρώ επιθυμητό επίπεδο, επιλέγω να σταματήσω κλείνοντας αυτό τον πρώτο επαγγελματικό μου κύκλο. Ανατρέχοντας στα χρόνια της καριέρας μου, έχω ένα πολύ μεγάλο άλμπουμ εμπειριών, εικόνων και στιγμών. Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις ομάδες που με εμπιστεύτηκαν στο έμψυχο δυναμικό τους, όλους τους προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκα, καθώς ο κάθε ένας από αυτούς με δίδαξε κάτι σημαντικό. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου, που μαζί περάσαμε εύκολες και δύσκολες στιγμές και αποτελούν την πιο δυνατή μου κληρονομιά. Ειδικά, θέλω να σταθώ στους φιλάθλους των ομάδων που αγωνίστηκα καθώς από όλους γνώρισα το σεβασμό και τη στήριξη, ειδικά στις δύσκολες στιγμές που πέρασα στη διάρκεια των σοβαρών τραυματισμών μου. Πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου που αποτελούσε πάντα αστείρευτη πηγή δύναμης για μένα.Θεωρώ τον εαυτό μου ευλογημένο, γιατί κατάφερα να κάνω πραγματικότητα το μεγάλο μου όνειρο και επάγγελμα τη διασκέδασή μου: να παίξω επαγγελματικό ποδόσφαιρο», σημειώνει στη δήλωσή του ο «Αλεξό» ο οποίος καταλήγει τονίζοντας πως θα συνεχίσει να προσφέρει στο χώρο που τόσο πολύ λάτρεψε και υπηρέτησε με μεγάλη αγάπη:
«Νιώθω ότι έχω πολλά ακόμη να προσφέρω στο ποδόσφαιρο και πιστεύω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να προσδιορίσω και να επικεντρωθώ στο μέλλον μου. Να ανακαλύψω τον τρόπο που θα κάνω χρήσιμη την εμπειρία μου, τις εικόνες μου, τη γνώση μου. Εύχομαι σε όλο τον κόσμο υγεία. Με εκτίμηση Γιώργος Αλεξόπουλος».

Πηγή:http://www.gazzetta.gr