powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Ο ταπεινός «Ζορό»




Εμφανίσεις ανάλογες με αυτές που έκανε στην ΑΕΚ θέλει να κάνει και στη Σαν Λουίς ο Ίσμαελ Μπλάνκο, όπως δήλωσε κατά την επίσημη παρουσίασή του από τον μεξικανικό σύλλογο. 


«Πέρασα τέσσερα πολύ όμορφα χρόνια στην Ελλάδα, πέτυχα τους στόχους μου, αλλά τελείωσε το συμβόλαιό μου, δεν ανανεώθηκε και ήταν ώρα να φύγω. Ελπίζω όσα καλά πράγματα έκανα στην Ελλάδα, να τα κάνω κι εδώ τώρα», τόνισε ο «Ζορό» και πρόσθεσε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Γνωρίστηκα με τους συμπαίκτες μου και θέλω πολύ να βοηθήσω την ομάδα μου, με αφοσίωση και ταπεινότητα».

Όσο για τις προτάσεις που είχε, τόνισε: «Υπήρχαν κάποιες σοβαρές προτάσεις από Ρωσία και Αργεντινή, αλλά όταν προέκυψε η περίπτωση της Σαν Λουίς, αποφάσισα να αποδεχτώ την πρότασή της».

Ο Μπλάνκο αυτοπαρουσιάζεται

Περιγράφοντας το αγωνιστικό του προφίλ, τόνισε: «Είμαι ένας κλασικός επιθετικός, που του αρέσει να βοηθά την ομάδα του πετυχαίνοντας γκολ. Ζω για να σκοράρω, αλλά μπορώ να προσφέρω κι άλλα πράγματα, όπως η αυτοθυσία για την ομάδα. Δεν θέλω να υποσχεθώ πως θα βάλω 100 γκολ, αλλά θα δουλέψω σκληρά στις προπονήσεις και τους αγώνες».

Ο πρόεδρος της Σαν Λουίς, Χοσέ Ρομάνο Φερνάντες, αποκάλυψε πως η ομάδα του είχε επιχειρήσει και στο παρελθόν να αποκτήσει τον Μπλάνκο.

«Θέλαμε και στο παρελθόν τον Ίσμαελ, αλλά για τον έναν ή τον άλλο λόγο δεν είχαμε καταφέρει να τον αποκτήσουμε. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συνεργαστούμε μαζί του και πιστεύουμε πως άξιζε η αναμονή. Είναι ένας πολύ ποιοτικός ποδοσφαιριστής και θα συμβάλει στην προσπάθεια της ομάδας μας να πετύχει τους στόχους της».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.