powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

José Carlos: Νιώθω τυχερός που είμαι στην ΑΕΚ



Μια χορταστική συνέντευξη παραχώρησε ο Χοσέ Κάρλος στην εφημερίδα «Εξέδρα» και τον συνάδελφο Χρήστο Τριανταφυλλόπουλο. Ο Ισπανός μέσος άνοιξε τα χαρτιά του μιλώντας για τον Μανόλο Χιμένεθ, τους στόχους του στην ΑΕΚ ενώ έστειλε και μήνυμα στον κόσμο της ομάδας.


Αναλυτικά όλη η συνέντευξη του Κάρλος...




- Πώς τον προσέγγισε η ΑΕΚ: «Ήμουν στο χωριό μου όταν με πήρε τηλέφωνο ο μάνατζέρ μου και μου είπε ότι ενδιαφέρεται η ΑΕΚ για μένα. Ήξερα ήδη ότι προπονητής της ήταν ο Μανόλο Χιμένεθ, όπως επίσης γνώριζα πώς θα ήταν πολύ καλό για μένα να δουλέψω μαζί του. Τον ξέρω και με ξέρει από τότε που ήμουν σε μικρότερη ηλικία και είμαι βέβαιος ότι δουλεύοντας μαζί του μπορώ να εξελιχθώ ποδοσφαιρικά. Αυτό έχει συμβεί και με πολλούς άλλους ποδοσφαιριστές».

- Για το γκολ που πέτυχε στον αγώνα με την Ντιναμό: «Για μένα παίζει μεγάλο ρόλο η συνολική εικόνα μέσα στο παιχνίδι. Μου στρώθηκε η μπάλα και το πέτυχα. Φαντάζεστε τι θα λέγατε την επόμενη μέρα αν είχα χάσει από τα δύο μέτρα την ευκαιρία να πάρει η ομάδα μου τη νίκη; Άλλωστε, στην ΑΕΚ δεν ήρθα για να πετύχω μόνο ένα γκολ. Είμαι μόνο δύο μήνες στην ομάδα. Κι εγώ και οι συμπαίκτες μου θα προσπαθήσουμε να επαναλάβουμε την κατάκτηση του Κυπέλλου και θα προσπαθήσουμε πολύ για το πρωτάθλημα.

Είναι κάτι δύσκολο, όμως, στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν πρέπει να λες ποτέ, γιατί δεν ξέρουμε πώς μπορεί να εξελιχτούν οι αγώνες. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι όλοι δουλεύουμε πολύ σκληρά και έχουμε μεγάλη διάθεση να πετύχουμε σημαντικά πράγματα με την ομάδα. Χαίρομαι που βλέπω ότι έχω αυτή την αποδοχή από τον κόσμο κι ας είναι ακόμα πολύ νωρίς. Θα συνεχίσω να δουλεύω και ο κόσμος θα κρίνει πώς αποδίδω μέσα στο γήπεδο».

-Για τον «ποδοσφαιρικό του πατέρα» Μανόλο Χιμένεθ: «Είναι μεγάλη κουβέντα αυτό που ρωτάτε. Πρέπει όμως να τον ευχαριστήσω για όλες τις ευκαιρίες που μου έχει δώσει, του χρωστάω πολλά. Μιλάμε για τον προπονητή που με πήρε από τα τμήματα υποδομής της Σεβίλλης, με ανέβασε στην ομάδα, στη συνέχεια μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω δίπλα σε πολύ μεγάλους ποδοσφαιριστές, μου έδωσε τώρα την ευκαιρία να έρθω στην Αθήνα. Ακόμα όταν σε κάποια περίοδο της ζωής μου είχα κολλήσει ήταν αυτός που με ξεμπλόκαρε ποδοσφαιρικά. Αν θέλετε να τον πούμε ποδοσφαιρικό πατέρα, σίγουρα δεν είναι λάθος. Είναι ένας άνθρωπος πολύ σημαντικός στην καριέρα μου και παραμένει ως σήμερα ο πιο καθοριστικός».



-Για τα εμπόδια που έχει βρει μπροστά του: «Εμπόδια υπάρχουν για όλους. Το ποδόσφαιρο σου δίνει την ευκαιρία να ζήσεις ωραίες αλλά και άσχημες στιγμές. Έχεις όμως τη δυνατότητα να ξεπεράσεις μια κακή στιγμή με άλλα πράγματα. Νιώθω τυχερός στην καριέρα μου που έχω παίξει δίπλα σε πολύ μεγάλα ονόματα στη Σεβίλλη. Και τώρα έτσι νιώθω έχοντας έρθει σε μια μεγάλη ομάδα όπως είναι η ΑΕΚ».

-Για το γεγονός ότι του αποδίδουν αστάθεια στο παιχνίδι του: «Συμφωνώ ότι στο παρελθόν μπορεί να συνέβαινε αυτό. Το αποδίδω στον λόγο ότι στη Σεβίλλη δεν είχα χρόνο συμμετοχής, επομένως δεν είναι δυνατόν να κρατηθεί μια ισορροπία. Ζητούμενο για εμένα δεν είναι στο ένα παιχνίδι να παίρνω εννέα και στο άλλο τέσσερα. Θέλω να δουλεύω για να έχω μια πιο ομαλή μετάβαση από αγώνα σε αγώνα. Δεν είμαι ο καλύτερος παίκτης του κόσμου ούτε της ΑΕΚ, δουλεύω όμως και θα το αντιμετωπίσω».

-Για το που του αρέσει να αγωνίζεται: «Αισθάνομαι πιο άνετα στο παιχνίδι όταν παίζω πίσω από τον επιθετικό, γιατί έχω μεγαλύτερη άνεση και ελευθερία στις κινήσεις μου. Δεν εννοώ ότι στα άκρα με περιορίζει ο προπονητής μου, αλλά όταν παίζω πίσω από τον επιθετικό κάνω πιο εύκολα παιχνίδι, δίνω πάσες, είναι πιο καλά για εμένα. Πάνω από όλα είναι να παίζω στην αρχική ενδεκάδα, άσχετα με τη θέση στην οποία θα αγωνίζομαι».



-Για τα μεγάλα ονόματα που έχει συνεργαστεί: «Για κάτι που ήμουν πολύ τυχερός μέχρι τώρα στην καριέρα μου είναι ότι έπαιζα δίπλα σε πολύ μεγάλα όνομα όπως αυτά των Πάλοπ, Κανουτέ, Ρενάτο, Λουίς Φαμπιάνο. Στην ΑΕΚ βρήκα πρωταθλητές Ευρώπης όπως ο Δέλλας και ο Λυμπερόπουλος, συνάντησα μεγάλους σταρ όπως ο Γκούντγιονσεν. Αν και έχω συνηθίσει να παίζω δίπλα σε μεγάλα αστέρια έχει σημασία να παίρνει στις προπονήσεις από εκείνους στοιχεία και να καλυτερεύεις το παιχνίδι σου».



-Για το κλίμα στην ΑΕΚ: «Το καλό κλίμα που υπάρχει στην ΑΕΚ πιστεύω ότι είναι συνέχεια της περσινής χρονιάς κι ας μην το έζησα. Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά, νιώθω ότι εδώ είναι η οικογένεια μου. Δεν υπάρχουν διακρίσεις σε εθνικότητες δεν υπάρχουν κλίκες. Παράδειγμα εγώ έχω πολύ καλές σχέσεις με τον Γκέντσογλου, τον Λυμπερόπουλο και τον Κλωραρίδη, τρεις Έλληνες παίκτες».

-Για το τι σημαίνει τύχη για αυτόν: «Τι είναι τύχη; Δεν την ξέρω και δεν την πιστεύω. Πιστεύω στην σκληρή δουλειά. Αν είσαι πιστός και συγκεντρωμένος σε αυτό που κάνεις τότε θα έρθουν σύντομα και τα αποτελέσματα».



-Για το μέλλον του: «Δεν μπορώ να κάνω σχέδια για αύριο, πόσο μάλλον να σας πω τι θα κάνω μετά το τέλος του συμβολαίου μου το ερχόμενο καλοκαίρι. Δεν ξέρω τι μπορεί να συμβεί στη ζωή, όχι μόνο στο ποδόσφαιρο. Ο Μανόλο είναι από τους λόγους που επέλεξα την ΑΕΚ. Αν δεν ήταν εκείνος η ΑΕΚ δεν θα με ήξερε και δεν θα ενδιαφερόταν για την απόκτηση μου».

-Για το ελληνικό πρωτάθλημα: «Ξέρω για τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό, πιστεύω όμως ότι οι μικρότερες ομάδες κάνουν τις ζημιές. Εκεί κρίνεται το πρωτάθλημα και σε αυτά τα παιχνίδια χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Το βασικό είναι η ΑΕΚ να κερδίζει και εγώ να βελτιώνομαι. Μακάρι να πετύχω πολλά γκολ, όμως δεν θα το επιδιώξω εις βάρος των συμπαικτών και της ομάδας».



-Για τα στοιχεία που βγάζει στο γήπεδο: «Η ευδιάθετη πλευρά του χαρακτήρα μου, το γεγονός ότι είμαι ευχάριστος και εξωστρεφής με βοηθάει και μέσα στο παιχνίδι. Μπορώ να συνεργάζομαι πιο εύκολα με τους συμπαίκτες μου. Επίσης δεν παίζω ατομικά. Μπορώ να προσαρμοστώ στο παιχνίδι δίνοντας πιο γρήγορα την μπάλα ή βγάζοντας τον συμπαίκτη μου στον κενό χώρο».

- Για τον επαναληπτικό στην Τιφλίδα: «Η κίνηση που έκανα βγάζοντας τη φανέλα στο γκολ με την Ντιναμό δεν ήταν ξέσπασμα έντασης, ήταν αυθόρμητος πανηγυρισμός για το πρώτο μου γκολ. Ένιωσα ωραία που το σκέφτηκα και πιο ωραία όταν είδα την άλλη μέρα τη φωτογραφία μου να παίζει παντού. Συνειδητοποίησα όμως ότι αν είχα χάσει από τα δύο μέτρα εκείνο το γκολ, πάλι εμένα, θα είχαν φωτογραφία (γέλια). Έχουμε ευθύνη μέσα παιχνίδι, όπως και την Πέμπτη στην Τιφλίδα. Αν αφαιρεθούμε έστω και λίγο και χαλαρώσουμε μπορεί να το πληρώσουμε. Το παιχνίδι γνωρίζουμε όλοι μας πόσο σημαντικό είναι για τον σύλλογο.

Η είσοδος της ομάδας στους ομίλους είναι και από οικονομικής άποψης σημαντική, όπως και για εμάς τους ποδοσφαιριστές, τον προπονητή και τον κόσμο. Δεν θεωρώ ότι πρέπει να ασχοληθούμε με τον αντίπαλο τόσο πολύ, αν και θέλει προσοχή στην άμυνά μας όταν η Ντιναμό εκδηλώνει αντεπιθέσεις. Το βασικό είναι να είμαστε ήρεμοι κάνοντας το παιχνίδι μας. Εμείς είμαστε η ΑΕΚ και δεν πρέπει να μας απασχολεί τι θα κάνει ο αντίπαλος. Δεν είμαι μέντιουμ να κάνω κάποια πρόβλεψη, πιστεύω όμως θα προκριθούμε και ελπίζω ότι αυτό θα συνοδευτεί και από ένα καλό αποτέλεσμα».

- Για τους οπαδούς της ομάδας: «Τους είδα στο φιλικό με τη Χετάφε όσο και στο παιχνίδι με την Ντιναμό. Θέλω να συνεχίσουν να είναι στο πλευρό της ομάδας, να μείνουν δίπλα μας ακόμα και στις άσχημες στιγμές αν αυτές υπάρξουν. Κι εγώ και οι συμπαίκτες μου τους υποσχόμαστε πως θα κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας όχι μόνο στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, αλλά όλη τη χρονιά, σε ανταπόδοση αυτή της στήριξης».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.