powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

O ζογκλέρ... επαναστάτης Βάργκας



Δεν δίστασε να απειλήσει με ξυλοφόρτωμα τον Ίκερ Κασίγιας, να τα βάλει με ολόκληρη Ρεάλ, εκφράζοντας παράλληλα αιώνια πίστη στη Μπόκα Τζούνιορς.


Ο Φαμπιάν Βάργκας, ο οποίος φέρεται να τα έχει βρει σε όλα με την ΑΕΚ δεν θεωρείται συνηθισμένη περίπτωση ποδοσφαιριστή. Αντιθέτως οι "politically correct" δημόσιες τοποθετήσεις δεν του ταιριάζουν λόγω ταμπεραμέντου.

Ο 31χρονος Κολομβιανός αμυντικός μέσος έκανε σπουδαία καριέρα στη Μπόκα Τζούνιορς όπου παρέμεινε για έξι χρόνια (2003-2009). Ο σύλλογος του Μπουένος Αϊρες επιχείρησε να τον διατηρήσει στο δυναμικό του, όμως ο Βάργκας επέλεξε να μεταπηδήσει στην Ισπανία και συγκεκριμένα στην Αλμερία στις 18 Ιουνίου 2009 υπογράφοντας τριετές συμβόλαιο συνεργασίας.

Ο Βάργκας δεν χάνει ευκαιρία να μιλάει για την αγαπημένη του Μπόκα Τζούνιορς. "Όσα όνειρα είχα τα εκπλήρωσα. Το να φορέσω τη φανέλα της Μπόκα Τζούνιορς ήταν ένα από αυτά και ευχαριστώ τον Θεό για αυτό. Μου λείπει η ατμόσφαιρα στην ομάδα κάτι που είναι λογικό, όμως η καρδιά μου θα βρίσκεται πάντα εκεί ακόμη και ως οπαδός".

Το ταξίδι της Μπόκα στην Ελλάδα και οι παραινέσεις για νίκη επί της Ρίβερ Πλέιτ

Ο δυναμικός αμυντικός μέσος παραδέχθηκε πως ένιωσε περίεργα όταν η Μπόκα Τζούνιορς πραγματοποίησε ευρωπαϊκή περιοδεία με σταθμό και την Ελλάδα.
"Όταν η Μπόκα ταξίδεψε στην Ευρώπη είδα κάποιες φωτογραφίες των πρώην συμπαικτών στην Ελλάδα και ένιωσα για πρώτη φορά νοσταλγία για το γεγονός πως δεν βρισκόμουν εκεί μαζί τους.

Όσο παίζεις στην Μπόκα, ο κόσμος δεν σταματά να σε θαυμάζει. Με σταματούσαν στο δρόμο και μου ζητούσαν να νικήσουμε την Ρίβερ Πλέιτ. Σημαίνει πολλά για εκείνους ο σύλλογος".

Τα έσπαγε όλα!
Ο Βάργκας από προσχολική ηλικία βρισκόταν αγκαλιά συνεχώς με μία μπάλα. Το ποδόσφαιρο ήταν άλλωστε το όνειρο του. Οι γονείς του, όπως ισχυρίζεται δεν το έπαιρναν μαζί τους σε κοινωνικές εκδηλώσεις γιατί κατέστρεφε ότι έβλεπε!


"Ήμουν όλη μέρα μέρα με μία μπάλα στα πόδια και περίμενα να τελειώσω τα μαθήματα στο σχολείο για να παίξω ποδόσφαιρο. Σαν παιδί ήμουν αρκετά αντιδραστικός, και δημιουργούσα προβλήματα. Οι γονείς μου, μου απαγόρευαν να πηγαίνω μαζί τους σε οικογενειακές συνεστιάσεις γιατί κατέστρεφα ότι έβλεπα!

Ευχαριστώ τον Θεό για τα παιδικά χρόνια μου. Ήταν τόσο όμορφα. Είμαι τυχερός που πήρα σωστή ανατροφή από τους γονείς μου, κάτι που θεωρώ σημαντικό για όλους τους ανθρώπους".

Πρότυπο οι Βαλντεράμα, Ασπρίγια σεβασμός στον Μαραντόνα

Δύο συμπατριώτες του ενέπνευσαν ποδοσφαιρικά τον Κολομβιανό άσο που τους έχει σαν εικόνισμα. "Εάν έπρεπε να επιλέξω από την πατρίδα μου θα έλεγα τον Κάρλος Βαλντεράμα και τον Φαουστίνο Ασπρίγια. Σε ότι αφορά το διεθνές ποδόσφαιρο, δεν υπάρχει αμφιβολία πως εκείνος που με εξέπληξε περισσότερο ήταν ο Ντιέγκο Μαραντόνα.

Δεν είδα ποτέ ξανά κάποιον που να μπορεί να κάνει τόσα πράγματα με την μπάλα. Ήταν ένας ποδοσφαιριστής που πρόσφερε εκπληκτικό θέαμα και δυστυχώς δεν υπάρχουν άλλοι παίκτες ανάλογης κλάσης".

Ο τραυματισμός και ο "τσαμπουκάς" στον Κασίγιας

Στις έξι Σεπτεμβρίου 2009 ο Βάργκας έμεινε για περίπου έναν χρόνο εκτός αγωνιστικής δράσης καθώς υπέστη ρήξη χιαστών κατά την διάρκεια του αγώνα Κολομβία-Εκουαδόρ.

Κατάφερε να αποθεραπευθεί επιστρέφοντας στο βασικό σχήμα της Αλμερία. Στην αναμέτρηση με την Ρεάλ Μαδρίτης που έληξε 1-1 (16/1/2011) έχασε την ψυχραιμία του κινούμενος απειλητικά εναντίον του Ίκερ Κασίγιας.

"Ο Ίκερ ήταν πολύ θυμωμένος, όταν όμως κάποιος προσπαθεί να μου επιτεθεί θα αντιδράσω. Ήταν και η ένταση της στιγμής. Δεν δικαιολογώ την ενέργεια μου, όμως τέτοια πράγματα συμβαίνουν και μένουν εντός αγωνιστικού χώρου".

"Αλαζόνες οι παίκτες της Ρεάλ"

Ο Βάργκας δεν είχε διαστάσει να εκφράσει τη δυσφορία του για τη νοοτροπία των παικτών της Ρεάλ Μαδρίτης.
"Πιστεύω πως οι παίκτες της Ρεάλ Μαδρίτης είναι κάπως αλαζόνες. Είναι κάτι που αντιλαμβάνονται πολλοί εδώ στην Ισπανία. Δεν συμπεριφέρονται σωστά. Δεν μου αρέσει και το ποδόσφαιρο που παίζουν. Προτιμώ να βλέπω την Μπαρτσελόνα και να χαίρομαι με το θέαμα που προσφέρει".
 
Ο γεννημένος στη Μπογκοτά σκληροτράχηλος μέσος είχε μιλήσει και για την ποδοσφαιρική εμπειρία του στην Ευρώπη.


"Υπάρχουν πολλά πράγματα που μου έκαναν εντύπωση, όπως για παράδειγμα ο όγκος των χρημάτων που ξόδεψαν Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα για να ενισχυθούν μεταγραφικά. Διαθέτουν απίστευτη οικονομική δύναμη".

Στην παλιά γειτονιά...

Ο Βάργκας παρότι έγινε διάσημος δεν εγκατέλειψε τους παιδικούς του φίλους στη συνοικία Πολικάρπια στη Μπογκοτά της Κολομβία.
"Πέρασα εκπληκτικά παιδικά χρόνια με πολλούς φίλους στη γειτονιά που μεγάλωσα. Δεν ξεχνώ τους Τζάκσον, "Ποπάι" Νέλσον, "Ελ Μίκο", Ρικάρντο "Ελ Γκόρντο", Χέρμαν, Μάικ, Τζόνι.

Αυτοί ήταν οι φίλοι μου. Έχουμε ακόμη επαφή παρότι η απόσταση αποτελεί πρόβλημα. Όμως όποτε πηγαίνω στη γειτονιά τους συναντώ. Δεν έχουν αλλοιωθεί οι σχέσεις μας".

Ο ρόλος του πατέρα του
Ο Βάργκας οφείλει πολλά στον πατέρα του, καθώς με τις ευλογίες του εντάχθηκε από μικρή ηλικία στη Μαρακανέιρος.
"Ο πατέρας μου (Κέσι Βάργκας) είναι επιχειρηματίας και έχει εργοστάσιο. Ήταν εκείνος που με πήγε σε ένα μικρό σχολείο στη Μπογκοτά όπους έμεινα εφτά χρόνια στη Μαρακανέιρος. Το 1996 πήγα στην Αμέρικα Κάλι και από εκεί ξεκίνησε η καριέρα μου. Όσα έζησα στην Κολομβία ήταν θετικά και χρήσιμα για την εξέλιξη μου ως ποδοσφαιριστής".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.